Verschuivende marketingparadigma's

Auteur Kuhlmeijer, H.J.
ISBN 9789055941780
Uitgeverij Scriptum

Zwerfboek maken van deze titel:

Online te koop:

Boek Scriptum Kuhlmeijer, H.J. 9789055941780

H.J. Kuhlmeijer schetst in deze bundel met enkele trefzekere penseelstreken de ontwikkelingen in de marketing van de afgelopen twintig jaar. In deze periode heeft de marketing eerst het voortouw verloren, maar met de opkomst van internet is marketing nadrukkelijker dan ooit op de agenda komen te staan. Marketeers zullen achter de beknopte, bokser-achtige schrijfstijl van de auteur de ervaring herkennen die komt met de jaren. Zij vinden in deze bundel een waardevolle reflectie op verleden, heden en toekomst van hun discipline -stof die tot lezen, herlezen en overdenken uitnodigt. Niet-marketeers vinden hier een overzicht in vogelvlucht van een vakgebied met grote maatschappelijke reikwijdte, geschreven met de snelheid van internet. Wars van nodeloze franje concentreert Kuhlmeijer zich op de essentie die vastigheid biedt temidden van de waan van de dag. Want ook -en misschien wel vooral- in het internettijdperk geldt: 'het marketingconcept blijft de betrouwbare leidraad.' H.J.

BoekenBoeken

Zwerfboek.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie