Statistiek voor marktonderzoek

Auteur Memelink, R.
ISBN 9789001700058
Uitgeverij Wolters-Noordhoff B.V.

Zwerfboek maken van deze titel:

Online te koop:

Boek Wolters-Noordhoff B.V. Memelink, R. 9789001700058

Met Statistiek voor marktonderzoek leer je stap om marktonderzoek op te zetten en uit voeren. Statistiek hoeft niet vervelend en moeilijk te zijn. Het is gewoon een handig hulpmiddel. Meestal is het verwerken van onderzoeksgegevens tijdrovend. Maar met het softwarepakket SPSS wordt het veel gemakkelijker en houd je tijd over om de gegevens toe te passen voor het onderzoek. Het nut van het werken met statistiek wordt je duidelijk door de vele parktijkvoorbeelden die in het boek staan. Al lerende ontdek je de boeiende wereld van marktonderzoek.Ook wie geen hbo-opleiding volgt, maar voor de opgave staat een marktonderzoek op te zetten en uit te voeren, bidet Statistiek voor marktonderzoek een handige opzet.Deel 1: Steekproefgegevens analyseren en beschrijven- Vakjargon van de marktonderzoeker- Werken met SPSS- Tabellen en grafieken- Centrum- en spreidingsmatenDeel 2: Steekproefgegevens generaliseren naar een populatie- Betrouwbaarheidsintervallen- Berekenen steekproefomvang- Een aantal

BoekenBoeken

Zwerfboek.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie