De toekomst van concurrentie

Auteur Prahalad, C.K.
ISBN 9789025424770
Uitgeverij Business-Contact

Zwerfboek maken van deze titel:

Online te koop:

Boek Business-Contact Prahalad, C.K. 9789025424770

Consumenten zijn tegenwoordig goed geïnformeerd, en maken deel uit van allerlie netwerken waarin ze contact hebben met andere consumenten én met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkeden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen. Echte innovatie schuilt volgens de auteurs in de geïndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. Zij geven in het tweede deel van het boek aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen. C.K. Prahalad is professor business administration aan de University of Michigan Business School.

BoekenBoeken

Zwerfboek.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie